fredag 2. mars 2012

Tusen takk, Lene Sofie!

Jeg var så heldig å vinne ekstrapremie i blogglotteriet til Mitt hobbyrom. Her var kalender utgitt av Alta I.F. og med 12 strikkeoppskrifter, alle laget av Lene Sofie, te-lys og diverse godsaker. Ikke minst satte jeg pris på det fine kortet! Sender gode tanker og takk nordover til Alta!



Kalenderen ligger åpen på mønsteret "Pulsvarmere med perler", for jeg tror det er dem jeg kommer til å strikke først. Det har da blitt pulsvarmervær allerede nå. Jeg er i gang med diverse småstrikk (votter, luer), men har ikke noe ferdig å vise fram i dag.


Jeg vil ønske dere alle riktig god helg, takke for alle fine kommentarer og ønske velkommen til nye følgere. Jeg skal trekke meg tilbake på arbeidsrommet med strikking og lydbok før TV-kvelden begynner.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med flott premie :) God helg

    SvarSlett
  2. Så flott premie!
    Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at likte det :) :) Tusen takk for koselig blogginnlegg - og for alle kommentarene på min blogg :) :) Det setter jeg utrolig stor pris på. Fredagsklem :) Lene Sofie

    SvarSlett
  4. Herlig! Så flott premie - gratulerer!

    SvarSlett