søndag 11. desember 2011

Bok og votter


Denne lydboka  med tittelen " Hotellet på hjørnet av Bitter og Søt" av Jamie Ford har vært mitt følge til kjevling og strikking i førjulstida. Boka er oversatt av Kjell og Kari Risvik og innlest av Anders Ribu.

Siterer fra omslaget: " Boken gir unik innsikt i historien om interneringen av familier med japansk av-stamming etter Pearl Harbor og ringvirkningene av historiens bitre strømninger i menneskenes liv."

Samtidig er dette ei følsom kjærlighetshistorie som jeg kan anbefale på det varmeste.


Det ble ingen pause i vottestrikkinga, og dette paret ble solgt mens de var på pinnene. Jeg har brukt Sterk fra DSA. Dette garnet gir myke og gode votter. Håper den som får disse vottene i julegave blir fornøyd.



Fortsatt god førjulstid til alle mine lesere!

4 kommentarer:

  1. Herlige votter og nydelig mønsterstrikk!
    Var en god ide å bruke sterk til mønstervotter ja :-) så det må jeg prøve ut.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Disse vottene var virkelig et kunstverk :)

    SvarSlett
  3. Hotellet på hjørnet av bitter og søt er utrolig fin :) Lydbok er bare så deilig! Har alltid en i bilen til lengre kjøreturer. Supert følge til strikkinga også!
    Fortsatt god jul til deg :)

    SvarSlett
  4. Ååå, den boka er bare BRA! Leste den da den kom på norsk :)
    De røde og hvite vottene dine var kjempefine! Forstår godt at de ble solgt allerede på pinnen!

    SvarSlett